Skitnatt

Åhhh inatt hade jag kunna strypt mina grannar...inte dem grannarna som vanligtvis brukar föra oväsen nä nu var det några andra....jag vaknade prick kl 00.00 i natt av en massa liv i trappen, det sprangs och det pratades högt..så blev det tyst...ett par minuter, så började det igen...det sprangs ner i trappen och det sprangs upp och slogs i port och ytterdörr....och rätt som det var när jag hör någon springa i trappen så rycks det i MITT dörrhandtag...gaaah jag som redan är paranoid när det gäller ytterdörrar som (inte) är låsta...men ja, den var ju självklart låst...sen stod dem i sin jävla dörröppning och skrek på sitt chippchoppspråk...fan värre än fiskmåsskrän.. :S

Så min sömn inatt har inte varit någon skönhetssömn precis....för när jag väl somnat om efter någon timme så vaknar jag av att August hostar o hostar o hostar, så var bara till att gå upp o ta fram hosmedicin....

Men va gör allt detta när man fick sovmorgon i morse?? Underbart skönt...har just petat i oss lite frulle...vädret ser ut att bli lika härligt det idag...dessvärre så utsatte jag mitt knä för ett alldeles för stort prov igår..det gör ONT idag...redan inatt när jag sprang upp och ner ur säng så kände jag det...men har lovat August att ta en cykeltur till Dalahästen idag så får väl försöka linda mitt onda knä eller nåt...för cykla gillar det INTE att göra.... :(

Ja jädrans vilken härlig helg det varit...man njuter varenda minut...eller hur!?!!?!?! Underbart med vår!!! :D

Pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0