Semesterdag blev Sjukdag

Gaaaaaaah orkar inte med sjukdomar längre...jag förknippar ta mig sjutton allt med tiden då jag hade körtelfeber i somras...sol, värme och inte känna mig fit for fight, ja då påminns jag om sommaren 2010...tycker att de veckorna borde ha gjort så att jag inte blev sjuk på braaaaaaaaa många år.....men nä, istället ligger jag här i dag med huvudvärk och illamående...trodde ju att jag skulle må bra idag...vaknade kl 4 i morse och kunde verkligen inte somna om hur jag än bar mig åt....mådde sååå illa...vred o vände på mig o svettades...

Idag är ju dessutom solen framme igen..men det blir en dag inomhus för mig...August gick till badhuset med fritids...han har tur han som har Världens bästa fritids..Amanda sitter tyst i sitt rum vid datorn...jag ska försöka sova...

Nä, det blir nog inte så mycket roligare än så här idag tror jag....


Kommentarer
Postat av: LinaPinaPirat

så fin i nya frillan!!!

du passar nog bäst i blont iallafall!!!!

2011-04-27 @ 11:34:28
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Tess

Krya på dig kram skickar jag. Och håller med Lina-blond passar dig som handsken. Kram på dig

2011-04-27 @ 13:16:55
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0