Så vart det...

Så vart det morgon igen då...men ingen sovmorgon som jag ville....natten har varit rätt lugn i natt...va jag vet iaf...har nog sovit som en stock...vaknade dock av att det gör ont bak i ena skuldran och en arm som är halvt bortdomnad...massage tack!!! August sover fortfarande..Amanda håller på att fixa sig inför skolan..

På torsdag ska jag klippa mig...ska bli sååå skönt...ska nog klippa mig i en frisyr denna gång...haha...sist så klipptes bara topparna i princip...tror att jag skrämde frisörskan så att hon inte vågade ta nåt av håret..men denna gång ska jag klippa upp det rejält...eller jag vet inte än..vi får se....nåt blir det iaf..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0