Rör på fläsket!

Blev ingen längre språngmarsch men jag fick iaf 30-40 minuters powerwalk ute innan middagen..skönt det...dessutom så har jag anmält mig till zumba som kör igång senare i april..kuligt värre...älskar grupp-pass...det ger sådan kick när tempot är högt, alla gör samma sak o musiken dånar från högtalarna...synd bara att det är några år sen jag fick känna av det :/ tänk innan jag blev gravid med Amanda...då var jag näst intill träningsberoende..var ju singel o gjorde inget annat än tränade...sen träffade jag karl o poff så vart jag på tjocken...det var de det...så Amandas fel att jag sitter här tjock nu :P hahaha för er som inte fattar skämt så säger jag här o nu JAG BARA SKOJADE! Gjorde grillade mackor till middagen..fan jag är beroende av grillade mackor...så jäklans gott!! Inte så matigt dock, men barnen var inte sugna på nåt mera o jag tyckte det var skönt för en gångs skull att slippa stå framför spisen... Idag är det måndag...tv-kväll alltså...jihooo haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0