O´boy vilken dag...

Idag var det nog nära Säters mentalsjukhus för mig....vilken jävla dag..den började väl rätt hyffsat förutom att jag var sååå trött o ville inte alls kliva upp...sen kom jag på att inatt drömde jag att jag hittade en porrtidning med ett uppslag på Slash och hans intima delar...(fan va fin i kanten jag blev nurå helt plötsligt :P)..för er som inte sett den så kan jag säga att den var inte nåt att skryta om ;)

Sen kom lunchen...det var då allt bara blev HELFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag skyller allt på Frida...japp det gör jag! Hon distraherade mig när jag tog fram min (MIN??) matlåda ur kylen o slängde in den i micron..HON fortsatte babbla med mig när vi sätter oss till bords...HON babblar på vidare medans jag springer och hämtar en ny ketchupflaska och försöker med kniv få upp öppningen...o när jag väl tar första tuggorna..ja vem tror ni inte babblar??? :P Det är då det händer...POLETTEN TRILLAR NER!!! nääää det här är ju INTE MIN matlåda!!!!! Åhhh den känsla jag hade då var fan i mig obeskrivlig...jag blev SÅÅ varm o svettig...rusar ut i kontorslandskapet till min dator o skickar ut ett mail att jag ätit upp någon annans matlåda :S  fy fan så jag skämdes....o känslan jag hade INNAN jag fick reda på VEM den stackars kraken var som nu skulle få MIN mat var INTE kul kan jag säga...alltså så här...matlådan var likadan som min..igår hade jag en sån med mig, men idag hade jag en annan som jag inte tänkte på....innehållet var nästan detsamma...i min var det makaroner o falukorv, i den stulnas var det makaroner o köttbullar...det var dock en ytterligare liiiiten detalj som skiljde dessa åt...den stulna matlådan var GIGANTISK...typ 15 köttbullar låg i den..i min matlåda fanns det 3,5 falukorvsskivor o några enstaka makaroner...precis som mina matlådor brukar se ut...hahaha..varför reagerade jag inte åt det??? jo för Frida babblade!! :P haha Till slut så kom vi på vem som brukar ha lika matlådor som mig..Förlåt Emelie!!!

Sen blev inte den här dagen sig likt något mer...och inte blev det bättre av att den incident som inträffade igår inte blev löst idag heller...så nu börjar paniken stiga lite mer....fan oxå!!

Ska strax iväg på föräldramöte..hoppas det blir nåt roligt sagt och att dem bjuder på fika..för det är just va jag behöver!!

HEJ!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nu fick jag mig ett gott skratt! Du ar for rolig du som ater upp en kollegas matlada av misstag.

2011-04-07 @ 22:37:57
Postat av: Marie

Sv; näää huu det var sååå dumt gjort...hahahahahaha

2011-04-08 @ 06:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0