Måste berätta...

Måste berätta nåt roligt som inträffade för en stund sen när jag var till bilen för att hämta en grej...då stannar en bil till o en "dam" i medelåldern säger "Du var mig en reko tjej som byter dina däck själv!! Vaa!!!....jag sa till min son samtidigt att han kan väl byta mina däck på bilen..o han svarade; Du, kolla ut genom fönstret på bruden där, hon byter däck själv....."

Vet ni vad min första tanke var???

"Hur gammal är din son? Är han snygg? Singel???"....men det sa jag ju aldrig...förstås :P haha

Nej, baskemig va skoj det är när okända människor berömmer varandra...mer sånt!! :D



Kommentarer
Postat av: Lotta

ha ha... tog du reda på om han var snygg o singel då:)

2011-04-15 @ 19:43:09
Postat av: Tess

Hahahahahaha du skulle ha frågat!!!!

2011-04-16 @ 10:15:58
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Marie

Sv; nää vågade ju inte...mer mod åt folket!! (läs mig) :D

2011-04-16 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0