Lyft ansiktet mot solen - då ser du inte skuggorna

Det där med att jag hotade August igår att binda fast honom i sängen om han inte sov denna morgon funkade riktigt bra....han sover än!! Skönt för honom...han behöver lite sovmorgon...Amanda och jag klev nyss upp...håller på att koka ägg till frullen...jag är HUNGRIG!!! Längtar nästan redan till middagen... :P hahaha

Igår bestämde jag o barnen att gå ner på stan o kolla när Avestastjärnorna ska uppträda...får se om dessa planer fortfarande gäller...barnen bojkottar lätt o fort sin gamle mor ifall något roligare dyker upp...haha...speedway är det dessutom på Brovallen idag, kanske man ska ta sig dit...eller rent av nöja sig med det som visas på tv ikväll...då ni...premiär för GP´n...finally :P men ogillar skarpt att dem bytt tv-kanal...som vanligt när det gäller motorsport så diskrimineras det och går på kanaler och tider som är lite inom parantes...nötter!! alla gillar inte fotboll o golf som visas i tid o otid o dem kan bryta andra program för att sända...BAH nu blev jag upprörd igen...haha

Nää måste nog inta lite frulle nu o få upp blodsockret så jag inte blir arger :)

Kram o ha en härlig Valborg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0