Lååångfredag

Gick upp tiiiidigt i morse...strax efter kl SJU..det ni! ;) bäddade rent i sängar, dammsög, gjorde pajbottnar, plockade lite och nu till sist så har jag tagit en dusch...om ett par timmar så blir det fullt hem här...ja så stort har jag ju inte så det behövs inte många som kommer för att det ska bli fullt :P haha...sen blir det god mat o dryck hela dagen lång...egentligen får man ju inte äta o ha kul denna långfredag enligt kristendomen...men eftersom jag inte är kristen ens en promille så får jag göra vad jag vill idag o det tycker jag ni oxå ska göra...moahaha och jag hoppas att dagen gör själv för sitt namn och är riktigt lång!!

August snaggade sig igår oxå.. (ÄNTLIGEN!!) lite morgonruffsig nakepose haha









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0