Jihaaa Lördag!!

Så var det äntligen helg igen då...underbart....blev dock ingen sov morgon..kollade klockan 07.07...sen låg jag o spelade på mobilen o vips var klockan 8 o då gick jag upp....har ätit frulle framför datorn o halkade in på en blogg om en väldigt ung tjej som sitter på rättspsyk o vars syster nyligen tagit livet av sig...jag läste inlägg efter inlägg..o behöver jag säga att tårarna bara forsade på mig?? Fy fan..ja det finns verkligen de som har det värre än en själv, även om man inte tror det emellanåt o man tycker att ens problem är NOG.

Nej, inte ska vi börja helgen med att vara sorgsna och sentimentala (även om jag som medmänniska skänker en tanke till henne...)..har två fönster kvar att putsa som jag inte hann igår kväll för det började skymma så ska ta tag i dem nu och sen damma och städa överallt....SEN blir det att gå ut i det fina vårvädret...knät är okej (inte helt bra) så tänkte utsätta det för lite påfrestning och ta på joggingskorna igen..får se hur det går...

Ha en underbart jäkla skön lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0