Innehållslös dag

Kan inte påstå att den här dagen går särskilt fort....jag lyckades iaf somna om i morse och vaknade vid halv tio...August tyckte att jag var tråkig som sov...han hostar o har sig, snorjärsen, går inte många knop här inte...vi har legat i soffan och kollat på tråkBeck på tv...han tyckte det däremot var spännande då Martin Beck ramlade ihop pga sitt dåliga hjärta..

August : "Tyst, det här är spännande o se om han överlever eller inte..."
Jag: "Har du någonsin sett en Beckfilm utan Beck i???"

Nää jag tänkte väl det... haha

Om jag hade haft lite socker hemma så hade jag kunnat baka en kaka till fikat...men sockret är nog helt slut...och tur är väl det egentligen...har inte ätit så mycket socker i helgen...hejja mig!! men frukt har vi, så kan göra oss en fruktsallad istället...inte lika kul men funkar :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0