Hjärtat skall gro av drömmar annars är hjärtat armt...

Sakta sakta tror jag minsann att jag börjar jag komma tillbaka in i matchen igen...fast..vågar nog inte ropa Hej för högt ännu....sov bort hela förmiddagen...åt lite lunch, pratat med mamma från uppvaket på operation..och sen har jag mailat med min nya lärare.....börjar ju plugga nästa vecka..hua är vettskrämd...hahaha...har även lagt in lite barnkläder på Tradera...nu har stackarna tomt i sina lådor o garderober...men blir glada när vi får köpa nytt :D

Amanda o jag har just slängt in en äppelkaka i ugnen...jag skulle även behöva ta mig till apoteket för att hämta hem lite migränmediciner...men mitt huvud är inte riktigt med ännu så avvaktar till precis innan stängning innan jag tar mig ut tror jag...alltså...tänk att man frivilligt utsätter sig för att må så här jävla pyton när man festar....med denna bakishet jag känner efter gårdagens migränhelvete påminns jag verkligen hur lite värt det är med fylla...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0