?????





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Aj, aj, aj. Nu tog jag at mig. Jag ar ju inne och laser ibland. Du delar med dig sa generost av din vardag och jag tar mig inte ens tid till att lamna en kommentar. Det ar inte snallt. Forlat. Tack for paminnelsen.

2011-04-05 @ 18:51:06
Postat av: Madeleine

Forresten, finns det nagon funktion i stil med "senaste kommentarer" som du kan ha i marginalen. Det kunde vara kul att se nar en ny kommentar kommer in antingen fran lasare eller ett svar fran dig.

2011-04-05 @ 18:53:31
Postat av: Marie

Sv; Jag skulle också vilja ha så..att man kan ha senaste kommentarerna på sidan av bloggen..jag har försökt att leta efter information om det fungerar men hittar inget så tror inte det går att ha så på blogg.se :(

MEN.. jag kommer hålla ögonen öppna och springer jag över instruktion om hur man skapar det så kommer jag införa det..var så säker!! :)

Kram på dig!!

2011-04-05 @ 19:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0