Det finns ingen mer uppriktig kärlek än kärleken till mat...

Jo men det gick ju bra det här...på riktigt alltså...molande huvudvärk på morgonen, tog en tablett o sen efter lunch så kändes det bra i skallen...så nu hoppas vi på att det håller sig så...fast det starka solljuset o så gör att det blixtrar till i skallen på mig...kan ju fasen inte gå med solglajjer på mig inomhus eller för jämnan... :S

Det första jag såg när jag kikade in på fejjan var att Anna ska göra baconinlindade kycklingar med mozzarella...var man inte redan hungrig efter ett långt arbetspass så blev man ju liksom...tog cykeln o svängde förbi affären o inhandlade mozzarella, resten hade jag hemma, så nu luktar det gott från ugnen :P

Efter middag ska Amanda och jag ut o gå...om jag orkar...ju längre tiden lider desto segare blir jag känner jag..men jag vet att jag blir pigg bara jag kommer ut liksom...


Vad ska ni äta för gott till middag? :D


Kommentarer
Postat av: frida

Jag åt en bamse med bröd efter jobbet när hungern tog över, nu blir det burgare med bröd. Nyttigt som fasen! Din mat lät betydligt godare!

2011-04-28 @ 17:46:07
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag åt köttfärslimpa med sallad :)

2011-04-28 @ 20:31:59
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Marie

Sv; Du o dina bamsen, Frida ;P hahaha

Åhh köttfärslimpa är gott!! Var hundra år sen jag åt det..måste jag göra nåt åt snart :)

2011-04-28 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0