Dagarna som går är livet...

Idag vänder veckan sägs det...men, man kan ju inte gå o vänta på helg hela tiden..nej man lär ju leva här o nu...så vad ska Ni hitta på idag då? Själv ska jag jobba...ja det är mitt sätt att leva här o nu...hahahaha..nä, men ibland går det ju inte att göra precis det man VILL göra, plikten kallar ju ibland oxå...

Glömde att visa vad Amanda åt till middag igår...hon fick välja mat och valde detta.....behöver jag tala om att jag o August gjorde oss en lasagne och åt istället...?? hahaha



Jag har inte ätit bruna bönor sen jag var liten...då vi fick det till middag hemma en gång....pappa vägrade släppa mig o syster från bordet förräns det var tomt på tallrikarna...tiden gick o  till slut låg maten alldeles kall och vi tyckte bruna bönor var det äckligaste som fanns...ovanför bordet hängde en stor brun 70-tals-lampa i plast....jag satt o lekte med den o gungade den fram och tillbaka.....PANG...så släppte den från taket och åkte ner JUST i min tallrik...Näää va synd!! min tallrik sprack och jag fick gå från bordet....Susanne..ja hon sitter väl där än och försöker äta upp sina bruna bönor..... :P

Tjillevippen!!




Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahahahahahaahahaha skön historia från din barndom!

2011-04-13 @ 14:41:22
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0