Bra dag men ändå liksom...

Vaknade med halssvid i morse...men NEJ jag vägrar förkylning nu när det vankas långledigt o allt...tröstade mig med lite onyttigt som stod på mitt skrivbord o väntade när jag kom till jobbet...MUMS!!!



Frida och jag åkte till ÖoB på lunchen och köpte ÄNNU MER godis...och efter jobbet åkte jag både till Lidl och ICA och ja, köpte ÄNNU MERA.....hahaha men är det Påsk så är det!!

När vi hade lassat in all mat och godis i kyl o skafferi och slängt i oss lite mat så tog vi oss på långprommis...









Ska hänga lite tvätt nu innan det är dags att dyka i säng...haft en bra dag men rätt skönt att den äntligen är slut nu...

Kram o gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0