Allt som jag skulle vilja göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande...

Ligger under filten och kollar på Talang med August...det är väl verkligen ett sopigt program...men August roas av det i alla fall..och det är ju bra...haha...har hängt lite tvätt nyss och ska hänga en maskin till nu...jag verkligen hatar att hänga tvätt...fast vika tvätten måste ju va snäppet värre??!!

Jag längtar sååå till sovmorgonen i morgon...jag har hotat August att binda fast honom i sängen i natt...han sover sååå länge på vardagarna men på helgerna är han uppe skuttar tidigt jämt...tvärtomunge!! hahaha

Nä det här känns som ett meningslöst inlägg..har verkligen inte nåt kul eller nåt tråkigt att skriva om...sorry...haha

Ska nog ta fram lite äckliga chips...tycker ju inte om chips men i brist på annat så funkar ju det...hahaha

Hejsvejs!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0