Våfflor=magont

Idag blev det jobb igen...slutade tidigt och mötte August på stan eftersom vi skulle till tandis o hämta ut hans tandställning....nu får vi se om det bara är nyhetens behag att han mer än gääärnaa använder den....kan föreställa mig hur det kommer vara om bara någon vecka eller så.....ännu en sak det kommer tjatas o bråkas om här hemma... :(

Soffslappade efter maten men fick tummen ur a**let o tog med mig sonskrället på en promenix....men en långpromenad efter att ha ätit några våfflor är inte att rekommendera....båda fick vi ont i magen på vägen..och August cyklade ifrån mig på hemvägen för ett akut toabesök....själv fick jag springa hem... :P mohahaha

Nu ska jag ge Kalle Kanin den sista pencillinsprutan...i morgon får jag nytt hö som jag ska testa o se om han möjligtvis är allergisk mot det vi redan har.... :(

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Va värdelöst med akut magont-tycker synd om er!

2010-09-30 @ 09:45:33
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0