Sept. 26, 2010

Söndag morgon igen då..tycker det känns som det är söndag var o varann dag, fattar inte att veckorna går så jäkla fort...sa till min kollega i fredags "ja idag är det bara 3 månader kvar till julafton..." det kallas positivitet det ;D haha

Ska diska undan frukosten o sen slå in lite tradera-kläder som ska skickas o sen blir det nog att försöka att ta lite luft.....det värsta är att jag tappat min stegräknare...vi har stegtävling på jobbet, startade förra måndagen...igår kväll upptäckte jag att den var borta...tänkte att den sitter bergis kvar på byxan som låg i tvättmaskinen..men när den var klar o jag tog ut tvätten så fanns den inte där...måste tappat den ute :( o det mindre kuliga är att jag kommer få äta upp det här då jag sumpade en i toan på jobbet för några år sen så det blev stopp o rörmokarn fick komma....är inte riktigt meningen att jag ska va med på såna här tävlingar tror jag...o min ena lagkamrat är på solsemster o lär ju inte gå många steg så känns som vårt lag kommer att komma sist :/ hahaha

Massa grattis-kramar till min pappa som fyller år idag!!  <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0