Present o paj :D

Sov hur taskigt som helst i natt...dels så hade jag så himla ont i nacken vilken ställning jag än tilltog o dels så har August krånglat halva natten...när vi vaknade i morse så var vi helt väck han o jag så vi stannade hemma från skola o jobb...var ju dock inte den bästa dagen att stanna hemma o vila/sova på...sotarn skulle komma på besök...men när visste man inte..mellan kl 7-15.30 stod det på lappen :/

Vi har avverkat en o annan film o småretats med varandra hela dagen...men pricken över i:et var nog när August fick en förskottsfödelsedagspresent...en touchmobil...så som han har önskat o tjatat om en sådan mobil....man blir glad ända in i märgen av att se sitt barn sååå glad så ögonen gnistrar o leendet spräcker nästan öronen :D

Grannen har varit på fika o vi mumsade massa god äppelpaj...trevligt som attan var det...både pajen o besöket :D

Nu ska jag ge Kalle Kanin sitt pencillin...han har dock inte blivit bättre av det..fan :(

Kram <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0