ooooajajaj

Fy fan ge mig en ny nacke, rygg, huvud, häck, ben, ja ge mig en ny kropp tack...har så jäkla ont så jag skulle kunna stympa ena armen o det skulle inte ens kännas i närheten av det jag känner just nu..eller nja okej då det kanske det skulle men jag har sååå ont....om jag säger så här..det ilar ända nere ifrån vänster ben, längst med hela vänster sida bak i ryggen, upp i nacken längs med halsen, örat o upp i huvudet...hela jag känns förvriden..August gav mig lite massage tidigare ikväll o det var baske mig det skönaste jag upplevt på länge... skulle behöva lägga mig på en massagebänk o få ordentligt med knådande...eller någon som vrider o bänder lite....gaaaaaaaaaah va skönt det skulle vara!!!

Ska försöka sova nu..

God natt!!

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Har ni massage på jobbet just nu?

du kanske ska säga till hälsoinspiratörerna?



puss

2010-09-28 @ 14:20:31
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vet inte om jag håller med om din teori om hårdrocken men den fick mig att skratta högt i min ensamhet haha



det finns ju riktigt bra massageställen i varierande prisklasser så klart man kan fixa sånt utanför jobb

2010-09-28 @ 14:46:38
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0