Och solen den lyyseer!!! :D

Sovmorgonen jag hade längtat efter gick jag bet på i morse...kanske inte kan räkna med nåt annat när man går o lägger sig kl nio på kvällen...vaknade halv sju i morse o gick upp o tog en macka o sen tog med mig datorn till sängen....gick upp nyss men lyckades aldrig somna om...

Ska ta mig ut o plocka grenar o lite maskrosblad till KalleKanin...sallad ÄLSKAR han...jag gav han nyss lite o hann inte vända mig om o tillbaka igen förräns dem var borta....jag rotade lite i buren för att se om han gömt dem nånstans men näää den glupska lilla kaninen hade käkat upp allt...haha

Ska dona lite här nu, har liiite disk att ta reda på och ska bädda om i min säng...

Ha en skön lördag!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0