Huvudsaken humöret är på tipptopp

Alltså...nu vill jag veta vem som höll två tummar inatt för att jag skulle bli frisk...trodde att jag uttryckte mig klart när jag igår skrev "håller en tumme så jag inte är mer förkyld när jag vaknar"..skriver jag en tumme så menar jag ju EN tumme...tvåååå tummar betyder very bad luck.....jag är meeeeeeeeeeeeer förkyld idag juuu :( Halsen känns fan som att jag skulle ha svalt en rasp..men med en halsoperation o en körtelfeber i bakfickan så vet jag betydelsen av "halsont"....så "lite" halsraspande idag är fan inget att gnälla över..

Nu blir det frulle o sen jobb....har en känsla idag att det kan bli en förändring någonstans...privat eller jobb, who knows ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0