Vilken dag

Fy fan vilken dag det varit idag...vaknade på ett strålande humör...o så fortsatte det...ni vet så där när man är helt övertrött så stadiet då allt är skit har passerat o man går över til stadiet då livet leker o allt känns mest...flamsigt?? ;P haha om jag ska va ärlig så har jag nog varit lite pain in the ass för mina närmsta kollegor...med nya system o grejjer så får man räkna med lite buggar hos mig...men jag försvarar mig med att det är baske mig inte lätt att lära gamla hundar sitta... :P hahaha

Kvällen skulle tillbringas med att städa men jag orkade bara diska o sen fastnade jag i den där förbannade soffan...den har mig verkligen i sitt våld om kvällarna... :/

Nu ska jag ta mig en macka (min middag) o fortsätta titta på halv åtta hos mig :)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0