En kulen natt natt natt

Vilken skön promenad jag fick med grannen ikväll..blev en runda runt elljusspåret...kändes jätteskönt att slänga sig i ett varmt bad när jag kom hem..hade frusna lår...jag fryser alltid om låren på vintern..haha

Har jobbar satan idag...det gick i hundra åttio kändes det som...hade världens äckligaste mat med mig...blodpudding o bacon...jag tycker verkligen det är jättegott men att ha med i matlåda är ingen höjdare..och att sen dessutom ha ut all lingonsylt i kassen som matlådan låg i gjorde inte saken bättre att jag fick äta maten alldeles torr utan sylt..var lite synd om mig...allra helst när min kollega Annica satt o trackade mig för min äckliga mat... ;P hahaha tur att Birgitta kom o ställde sig på min sida efter en stund :D Blodpudding är gott!!

I morgon är det fredag...såå himla skönt..men som vanligt så kommer det väl kännas som att man somnar på fredag kväll o vaknar på måndag morgon, timmarna därmellan vet jag inte vart dem tar vägen..men men..bara att passa på att njuta så mycket som det bara går :)

Ska strax gå o sova...fast klockan är bara barnet ännu...ja ja jag vet..jag säger alltid att jag ska gå o sova tidigt men sen sitter jag här fortfarande framför datorn när klockan tickat in i sena timmen...haha


Åhhhh så hittade jag ett foto på mig som blond...varje gång jag ser såna så ångrar jag mitt mörka trista glåmiga hår jag har idag...fan jag måste nästan göra nåt åt det...säger jag jämt ändå så färgar jag det mörkt gång på gång... :/ Ska iaf gå o klippa mig i nästa vecka..håret ser för taskigt ut...






Kommentarer
Postat av: Frida

det där kortet har jaaag knäppt!! :P

På den tiden vi var roliga:)

2010-10-22 @ 09:04:40
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag tycker du är snygg både som blond eller brunett, men som sagt var"blondes have more fun", som vi sagt förut.., hi hi! Kram från Syster Yster

2010-10-22 @ 10:58:15
Postat av: Madeleine

Jag haller med Susanne - du ar snygg bade som blondin eller brunett. Det ar val bra att du kan andra harfarg ibland sa kor igang ch bli blond igen for ett tag.

2010-10-22 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0