Humöret på topp

Tjohooo vilken dag det har varit idag...trött o dann men rätt glad gick (åkte bil) jag till jobbet....väl på jobbet fick vi finbesök av vår fina gravida kollega...o alla var glada i hågen...sen jobba jobba jobba..o sen jobba lite till...ända till klockan 18 blev det..då hämtade jag August så åkte vill o storhandlade...där stod alla Avestas polisbilar (två stycken) o hade möte med en anställd på affären...fick en känsla av svenska filmen "Kopps"..alla poliser blir involverade av minsta lilla sak...nu vet jag ju inte vad som hade hänt, men ändock liksom...tror det var en snattare...

Dagens roligaste händelse var nog iaf då jag fick kollegorna att sätta kaffet i halsen när jag berättade att jag hånglat med Gunde Svan i natt...gaaaaaaaaaaaaaah jag får äntligen hångla och väljer då GUNDE...va fasen är det med mitt huvud egentligen???? hahahaha okej nu är det bäst att göra ett förtydligande..jag DRÖMDE.. (mardröm)...så det var icke på riktigt ;)

Tack, några kommentarer fick jag iaf :D och ja, jag borde faktiskt bli bättre på att sätta in mer bilder...jag har såå dålig kamera så tar inte ofta foton längre men jag ska försöka få till det lite mer än vad jag lyckas med idagsläget...lovar....så nu funderar jag på..ska jag sätta in ett foto på Gunde?? haha

Nä då..jag tänker sätta in en bild från en helt underbar tid i Prag tillsammans med underbara kollegor...satt i dag på jobbet och spekulerade vart (om) det blir resa nästa år...jag föreslog Venedig...tycker jag lät helt perfekt..aaahh dit skulle jag verkligen vilja åka...tror jag skulle bli minst lika fascinerad där som av den ENORMA kyrka vi står här o beundrar :)







Kommentarer
Postat av: Madeleine

Venedig ar ju jattefint - det ar klart att du ska dit! Overtala kollegorna nu. Det fattar du val att vi blogglasare inte vill se en bild pa Gunde...

2010-10-21 @ 00:46:52
Postat av: Frida

ååå, vilken kyrka det va!

2010-10-21 @ 07:36:21
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Lina

Synd att min hand ska vara det man ser mest av på bilden hahahaha

2010-10-21 @ 15:10:50
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0