Glöggen heter Blossa...

God morgon härliga fredag!!! Fasen va glöggsugen jag var igår kväll....jag älskar glögg...skulle kunna dricka mig alkis på det...hahaha...så därför dricker jag glögg från Hemköp i veckorna o vinglögg på helgerna....men om jag ska va ärlig så tycker jag att Hemköpsglöggen är godare än vinglöggen...som min syster brukar säga "ja någon risk att du blir alkis är det ju inte"...jag har aldrig varit någon "ta sig ett glas"-människa...nä det ska va fest för att jag ska tycka det är lönt att dricka...o då dricker jag ordentligt istället....hahaha måste bara göra ett tillägg ang Hemköpsglöggen..det måste vara Blossa annars får det gärna va! :)


           Bilden är lånad från google...eller goggle som August säger :D


Nu blir det strax lite jobb...

Ha en helt underbar FREEEDAAAG!!!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0