Babbelibabbel

Min tunga har svullnat upp o gör ont...antingen av jordgubbssylten eller av juicen vi hade till middagen...isch...

Var en jäkla rörig dag idag...är helt schlutt....skönt med fredag i morgon....

Har varken nåt roligt eller vettigt att skriva..vet inte varför jag sitter här o knapprar på tangenterna...aaahhh apropå tangenter "bara jag kunde hitta bokstaven "Q" på tangentbordet så slapp jag störa dig o klarar mig själv i fortsättningen" fick jag höra idag...snäll som jag är så visade jag självklart var bokstaven sitter,...lyckan var fulländad sen :D historien var rätt söt om man berättade den sakta o saklig från början till slut men det tänker/kan jag inte göra så ni får nöja er med en snabbresumé :P haha

Äh det blir inte bättre än så här...hejhej!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0