Vill bara säga att jag är rätt glad :)

Åhååå vilken himlans bra dag jag haft idag...från början till slut....Vaknade på ett strålande humör i morse o kommer förmodligen somna med ett likaså ;)

Har inte så mycket att skriva om..är lite seg i kolan :P Ska börja packa lite..ska bli skönt som faaaaan att komma iväg...är lite smått less på den här hålan o vissa av dess invånare för tillfället...vet inte om det är någon tävling  jag inte känner till att försöka bräcka mig i allt man gör eller..det är ju inte så svårt att göra liksom, MEN man behöver inte göra någon tävling över att man är bättre än mig...orkar inte med att "min är större än din" o "min leksak är dyrare än din" etc etc...nä bara för det inte alltid går bra för en så behöver denna avundsjuka  o bitterhet inte lysa igenom..jag är oxå bitter ibland men fan inte på mina vänner...jag gläds med dem när det går bra för dem o lider med dem när det går illa...äkta vänner är som ädelstenar värdefulla men sällsynta, falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag..

Ville bara skriva det! Nu ska jag packa :D


 

Kommentarer
Postat av: frida

En vän är väl inte en riktig vän om man inte kan glädjas åt varandra?!

2010-11-01 @ 20:18:36
Postat av: Lina

Hållet med håller med!

En vän vill sin vän det bästa!

Och glädjs alltid åt den personen!

2010-11-01 @ 21:12:09
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Marlene

Så sant, så sant!!!



Kramar

2010-11-03 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0