Underbara sovmorgon

Jag är ju inte någon beundrare av måndagar o har aldrig varit..men...idag känns som en bra måndag....börjar lite senare idag eftersom jag jobbar lite senare ikväll o dessa extratimmar på morgonen när barnen har höstlov o alltså oxå sovmorgon är helt underbart....Amanda sov som tidigare sagt borta i natt o jag har bara August att slåss med på morgonen...fast är det någon som inte märks på morgonen så är det han....det är annat med den andre lilla fian...vi är i det där stadiet att hon upptar all vår tid på toaletten på mornarna o när man kommer in dit efteråt så måste man vifta bort all dimma av puder o hårspray...o värre lär det väl bli antar jag .... :/

Nä nu ska jag till att platta barret o sätta på maket....hoppas ni får en lika bra måndag som jag känner att det är <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0