Sugeeen :P

Sitter här o är GRYMT sugen på fredagsfikat jag ska baka till jobbet....hahahaha...fan kom jag på det redan idag för??? :S Kommer bli en låååång vecka.....

Annars då...jo jag har nyligen kommit in från en kortare prommis...skulle hämta hem Amanda o skippade bilen o lät benen jobba lite istället :) Har jobbat massa (??? haha ) idag o varit med August på koll hos tandis...han sköter sig bra med tandställningen :D

I morgon är det min tur att gå till tandis...ska fixa om en rotfyllning som är fuskgjord...kul...dels att gå till tandläkaren o dels att den kostade över två tusen att göra första gången o får nu alltså göra om den o betala kanske lika mycket till...men ska prata med tandläkaren i morgon om det är något man ska anmäla...

Nä nu ska jag gå o ta ett digestive med marmelad på..eller nåt...

Hejje <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Digestive m marmelad lät mumsigt!

2010-11-08 @ 22:25:49
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0