Ooohhh nooooo...

oooh jädrans va snö det är ute....om jag gillar´t? NÄ skulle verkligen inte tro det....jag ser inte den minsta tjusning med det....jag ser inte det där "fina" eller "mysiga" som en del andra verkar se...jag förstår faktiskt inte alls va dem menar..jag ser bara blött, kallt o halt......så det är va vi har att vänta oss nu i bortåt 4-5 månader framöver..Ja jag är jäkligt negativ till snö o vinter så är det!

Nåt jag inte är negativ tíll är att jobba...jag gillar att jobba...men idag så svackar det även där...haha...har ett rödsprängt irriterat öga idag o det känns inge vidare att sitta runt 7 timmar i sträck med det idag....ja ja...bara att bita ihop :)

Nu blir det till att fixa oss det sista o sen ut o pulsa i snön.....

Pöss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0