Nostalgikväll

Nu är det bara dryga tre timmar kvar tills min lilla tjej blir tolv år....TOLV år liksom??? hallå hon är ju min LILLSKRUTTA!!! vart har åren tagit vägen??? Vi har förberett tårta ikväll o jag hör hur hon nu ligger o vrider o vänder sig i sängen....en aning för mycket pirr i magen för att kunna somna tror jag.. :P


Bara några timmar gammal..mormor spenderade måånga timmar med oss på patienthotellet i Danderyd..ville inte åka hem :P



Lillskruttan.....



Som nu inte är så liten längre...










Mormorfan är hon fortfarande :P




Älskar dig av hela mitt hjärta gumsan!! <3




Kommentarer
Postat av: Lina

Lika vacker som sin mor!!:)

2010-11-17 @ 22:13:42
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0