Mögelveckan..

Vilken skitmorgon jag hade idag....fick såna magkramper så kändes som jag skulle spy...såg inte fram emot jobbmöte ett par timmar senare...hade det inte varit för Anita o hennes värktabletter så hade jag inte klarat av dagen o fått packat ihop o knallat hemåt...men det lindrade o den värsta krampen släppte o jag kunde kämpa mig igenom dagen...det tackar vi för :)

Har haft bak-kväll här hemma...det ska bjudas på toblerone-kaka på jobbet i morgon :) Jag hoppas kakorna smakar bättre än vad smeten gjorde...dem var INTE goda.... :/

Jag måste komma i säng i tid ikväll....blir så sent vissa kvällar o det orkar inte min kropp o hjärna med...men så mycket som ska hinnas med på kvällarna...middagslagning, diskning, tvättning, hängning av tvätt, duschning, förberedning för morgonbestyren, läxläsning... etc etc....timmarna räcker liksom inte till...blev ikväll påmind om att jag faktiskt äger en spikmatta...det har jag glömt bort ända sen jag köpte den för ett år sen..haha dags att inviga den kanske :)

Men först blir det lite tvätthängning...



Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Hej hej vad händer denna lördag kväll hemma hos dig?

Kram

2010-11-13 @ 17:04:31
URL: http://brunettfriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0