Jag o min sjukhusskräck...

Var till läkaren i morse...skulle visa upp ett märke jag fått i pannan/hårfästet som såg lite konstigt ut i mina ögon samt att ta upp ang min sköldkörtel att jag inte mår så bra med den...kom därifrån med ett borttaget märke..på HALSEN...o sköldkörteln glömde jag totalt att prata om då jag blev så skraj för skalpellen..

Jag: "OOJ nu blev jag svettig"
Läkaren "Är det varmt här inne?"
Jag "Näää jag blev lite orolig"

Fasen inget man gärna vill, att få en bedövningsspruta i halsen liksom..jag som är sååå himla rädd för sprutor...tål dem verkligen inte....knyter sig i magen jag bara ser dem på tv liksom...haha..så är man ihopsydd..men droppen var när han frågade om jag ville se klumpen han tog bort..öh nä tack :/



men det grämer mig att jag totalt missade att prata om sköldkörteln...proverna var iaf bra kommer jag ihåg att han sa..men det hjälper ju liksom inte när man får alla de symptom man inte ska ha...

Jag håller på att vika tvätt...är det kul eller?? nä just det...var förresten o köpte stövlar o skor till barnen efter jobbet...August vägrar att ha på sig annat än gympapjux på sig ute...liiite kallt för det tycker jag..o framför allt liiite för mycket snö....men nej, några andra skor tar han inte...jo gummistövlar kan han ta ibland oxå...haha...men idag såg vi ett par gympaskor men med lite högre skaft på...dem ville han ha..sagt o gjort...två nöjda barn..o är dem nöjda så är jag nöjd.. :)

Nä nu måste jag hämta gaviscon o stoppa i mig...vid pepparkakstider så premunerar (så heter det inte va...prenumererar kanske...men lättare att säga premunerar haha) jag på sånt.. :P hahaha

Hejje <3

Jag o mitt ljusare hår :) (ser ut som jag har grön operationssärk på mig men nää det är min tröja..haha)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0