Huuujedamig vilken julstämning

Drog på mig morgonrocken direkt när jag kom hem från jobb, satte på en kastrull med risgrynsgröt, dukat fram julmust, julknäcke o sitter nu med en mugg glögg i min hand...JULKÄNSLA på HÖG nivå!! :D Emil i Lönneberga ljuder från tv´n o barnen ligger sött (men ack så hungriga) i soffan o skrattar åt tokstollen... :P

Ska kolla på Maria Wern ikväll..OM jag orkar....är rätt trött...blev jävligt störd i natt...det ringdes på hemtelefonen o det messades på mobilen..GE FAN i att störa mig om nätterna om det inte är livsviktigt!! Ni vet vilka ni är som kan o FÅR göra det utan att jag blir förbannad..men ni andra kan vänta till morgonen iaf....jag behöver min skönhetssömn..så är det!!

Nu ska jag kolla hur det går med grötschen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0