Hurra Hurra Hurra

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Amandas födelsedag!! <3

Vi sjöng i morse o jag hörde hur det gäspades o vred o vände sig inne i sängen medans jag höll på att förbereda frukosten...när vi väl sjungandes kom in i rummet så låtsas-sov hon...haha..nu har vi just ätit tårta o ligger o jäser i soffan.. :P

Fick influensasprutan på jobbet idag....nu håller vi alla tummar o tår att man slipper bli sjuk i vinter...

Nu tänker jag lämna plats för födelsedagsbarnet som vill datanörda sig lite så jag ska gå o hänga tvätt...kul :/ haha

Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: frida

Vet du inte va haiwa är??? Meeeen! Gul goood dricka? Mumsigt till chips?

2010-11-19 @ 06:06:28
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0