Fredag igen då

Veckorna går fort...riktigt fort...fredag...måndag...fredag...måndag...vart är dagarna där mellan??? Hua...

Idag blir det jobb o sen ska Amanda släppas lös o shoppa kläder...det gillar både hon o jag :P glögg ska även köpas..inte av Amanda alltså ;P o sen blir det att fylla kylskåpet..i morgon kommer La Familia upp till Dalarna för att fira Storskrutt...lillskrutt, han vill fylla år idag säger han...så jag sa att han kan få en snyting i födelsedagspresent eftersom han jävlades med mig hela kvällen igår o petade på min ömma arm efter vaccinationssprutan...apropå den så har jag ännu ondare idag...vaknade i natt att jag låg på den o det gjorde skiitont..jag får alltid så ont i armen efter denna spruta...men förhoppningsvis så är det ju värt det den dagen OM man åker på influensan...kanske jag inte blir fullt så sjuk som utan en spruta...nä sprutor gillar vi :P haha säger hon som är så himla spruträdd så bara jag skriver det här så blir jag svettig....huaa...

Nä nu ska jag plocka upp Frida o ta en raid till macken o bunkra upp med lite choklad så man klarar sig över dagen :P även pizzalunch väntas med finaste Frida :D

Pöss!! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0