Första Advent

Åh vilken alldeles underbar helg jag haft....såå himla skön!!! Igår spenderade jag o barnen lite tid på stan o handlade inför Amandas tjejkväll hon skulle ha på kvällen...var väl egentligen inget kul vi handlade men både jag o barnen gillar att gå tillsammans bland affärer o spana in både det ena o det andra :P Amanda o jag dukade upp fiiint till middagen o sen dök det upp ett gäng tjejer o hemmet var fullt med fjortisbruttor som fnittrade o pratade om killar o så fort jag kom in i köket så blev det knäpptyst..men jag hörde allt va dem pratade om ;) haha August o jag spenderade kvällen i vardagsrummet..inte så olikt andra kvällar...haha...vi åt tacos tills vi sprack hela gänget....vid 22-tiden ramlade den sista gästen hem o strax därefter så slocknade jag...Amanda o Julia somnade vid 5-tiden fick jag höra idag...inte så konstigt att de var trötta när jag messade att det var frukost vad halv tio-tiden....då hade jag redan hunnit baka en god adventskaka o stekt ägg till frukostmackan o städat undan allt som påminde om föregående kvällens snaskande....

Resten av dagen spenderades återigen på stan..det var ju julskyltning..det mesta är ju bara en massa skit som korvstånd o lotterier men ändå så hör det advent till liksom...jag köpte ett gäng julblommor o planterade o grejsade när jag kom hem o även en adventsfika åkte ner i maggen :P Har såååån julkänsla idag...när jag gick i ena affären o tittade på alla julsaker så kom jag på mig själv att bli lite sentimental...allt var ju såååå fint!!!!

Nu sitter jag med slingmedel i håret...sa till mig själv medans jag höll på "Det här är fan sista gången jag slingar det, nästa gång åker blekmedel i HELA håret"..orkar fan inte med att slinga...tålamod är inte riktigt min grej...jag har väl fan aldrig håll på att slinga förr, är ju känd för att bleka så varför ska jag börja va skonsam NU med mitt hår liksom???? :P hahahaha

Nä nu börjar det bli dags att skölja ur håret o sen börja med nåt käk..

Hejhej!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0