Fina dagen

Har haft en toppendag...mamma, bror, syster med familjer kom upp till lunch...vi åt massa gott o drack ännu godare...jag hade tagit fram glögg-grytan så det doftade underbart gott här :D Amanda fick present efter present o hon var så jäklans glad :D dessutom hade hon på morgonen varit till frissan så hon har haft en tipptopp-dag :D August utmanade sin morbror på lite cross-tvspel o han var inte sen att anta utmaningen till August stora lycka...så där blev dem sittandes någon timme...

Nu ligger jag o barnen i soffan o vilar våra överfulla magar...är så mätt så jag skulle kunna spricka.. :/

I morgon är det söndag o August o jag funderar på badhuset..har inte riktigt bestämt oss ännu...får se hur det blir..först ska det bli en sjuhelsikes sovmorgon i alla fall, den saken är biff!!

Nu ska vi kika färdigt på Agnes Cecilia som går på tv o sen hoppas vi på att det är något BRA på tv för här blir det vare sig dansbandskampen eller så mycket bättre...huaa vilka pensioprogram ;)

Hoppas ni får en fortsatt bra lördagskväll <3


Kommentarer
Postat av: Marlene

Härligt att det finns en människa till som avskyr "Så mycket bättre" Blir galen på alla på alla som tycker det är sååå bra.



Kram

2010-11-22 @ 16:03:56
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0