Nostalgi

Blev en vab-dag idag eftersom Amanda har bökat som sjutton i natt o vaknade i morse med halsont o dyngförkyld...telefonen väckte mig vid kl 10 efter att jag hade somnat om en stund...snacka om yrvaken...var bara att slänga sig i duschen så man blev människa igen...har inte gjort många knop här idag..mest sprungit omkring o ätit glass... :P hade samtal med August o hans fröknar idag...det gick bra...nästa vecka ska jag lämna slutgiltigt beslut....vad jag än beslutar så kommer det bli bra..men jag nöjer mig inte med BRA....jag vill ha det som är BÄST....så jag måste verkligen fundera igenom det här ordentligt..

Snart bär det av på musikal i skolan...är August klass som ska stå för underhållningen...trevligt trevligt.

By the way...I morgon går jag på en veckas semester :P och det får mig att tänka tillbaka på förra sommaren...aaaahhhh vilken mys-sommar det var!!! Måste slänga in ett urplock foton från då :P











Isch...men jäkla bra pokerface jag har...jag skrek både innan o efter fotot togs... :P hahahahahaha




Jag veeeet Therese att du ogillar detta foto..men det ser ju sååå soft ut!!! Det var typ den gången vi var barnfria va...?! eftersom du ser så avslappnad ut menar jag....;P hahahahahahaha










Fiskelyckan slutade på akuten....Shit happens!!!! :P 




Jag hoppas att det blir lika många roliga upptåg denna sommar så jag kan lägga in nya foton sen :D





Kommentarer
Postat av: Therese

Mmmmmmmm vi har ju aningen delade meningar om den bilden. Kanske vi kan få till lite flera "softa" fiskebilder utan båt den här gången och lite trevligare fiske. Du vet sånna fiiiina fiskar som inte har stora huggtänder och ser ut som värsta monstrena när man får upp dom, typ som lillsjömonstret hahahahhaa shit. Nej jag tycker vi satsar på regnbåge/öring i sommar ;)

2010-06-03 @ 17:49:43
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv; jaaa det låter bra med öring o regnbåge...dem vågar man ju åtminstone titta o ta på....fy faaan för lillsjömonstret...vet du..jag har inte badat i lillsjön sen vi såg den... :/ hehe

2010-06-03 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0