Sunshine

Åååhh jag har torsdagskänsla idag...buuuäää är ju bara onsdag liksom....blir en lång vecka...är helt slut.....barnen mår inge bra...halsont o hängigt...o jag har som vanligt jätteont i mina luftrör....måtte vi inte bli sjuka nu...matcher i helgen o skolavslutning närsta vecka...

Nä nu ska jag leta fram kläder att sätta på mig....gaaaah jag skulle verkligen vilja bbyta ut hela min garderob..känns inte som att jag har någonting att klä mig i.... :((

Men hörrni..det är SOOL ute idag oxå!!!!! Halleluja!!

Kram o ha en finfin dag!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

många är sjuka just nu ;/ haha, JAG bland annat. hoppas barnen får vara friska på skolavslutningen!

2010-06-02 @ 15:34:49
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0