Måndag...jobb o fotbollsmatch stod på menyn

Så gick det äntligen och blev August tur att spela match...mot Horndal...5-1 vann dem med...aaah känns bra!! :P hahahaha August fick dock inte in något mål men hade ett par chanser så han är rätt besviken men får revansch på onsdag då det åter igen är matchdax =)

Annars så har dagen bestått av jobb jobb jobb....eller inte så mycket jobb som i vanliga fall då våran telefoni har legat helt nere så på den fronten så var det skapligt tyst... :( Känns bra att ha tagit mig igenom första arbetsdagen så här efter ledigheten...jag hatar måndagar..inte bara för att det är jobb, nä bara för att det är måndag liksom...nu är det bara 7 veckor minus 1 dag kvar att jobba till nästa semester ;P haha

Nu blire tvätthängning och sen sängslapp (dvs sova) ...

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Magnus Hast

Vart det bara 5-1 så länge jag var där stod det 8-1 hahahahaha

2010-06-14 @ 20:33:36
Postat av: Marie

Sv; Näää gjorde det??? hahaha jag tappade räkningen och när jag frågar August säger han 5-1....hm måste jag kolla upp...8-1 låter ju myyycket bättre!! :P haha

2010-06-14 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0