Iiinte bli sjuuuk nuuu heller!!!!!

Vaknade i morse dunderkrasslig...rosslig, hostig, snuvig, täppt, huvudvärk och en aningens feber....skickade iväg barnen till skolan och somnade om..vaknade kvart över elva....helt fallfärdig...petade i mig alvedon o släpade in mig i duschen för att piggna till....svetten har runnit på mig vid minsta lilla ansträngning...och inte gjorde det saken bättre att det var gassande sol ute heller....när August kom hem från skolan satte jag honom på att tvätta min bil in- och utvändigt...måste faktiskt säga att det syns knappt någon skillnad på den...inte för att han gjorde ett dåligt jobb..utan mer för att det är så mycket pollen o skit ute så den skulle nog behövas skuras om ett par gånger till o vaxas..men men...får göra det när jag känner mig piggare...

Sen var det träning på Avestavallen för Amanda...släpade mig dit för att kika på tjejerna..

Sitter nu här duschad och med nymålade naglar och ska strax hoppa ner i min stora renbäddade säng...finns väl nästan inge skönare va.. ;) eller eller?? ;P

I morgon vankas det skolavslutning och jag hoppas jag inte blir sjukare till dess...

Kram och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0