Fredag hela dan...lång som attan.... :P

Efter skolavslutningen så bar det av till Domarhagen för att se alla glada studenter springa ut och sen blev det fika på stan..allt enligt den tradition som jag o barnen bildat sen 5 år tillbaka..myys =)




Sitter nu här på sängen helt slut...fick sån hostattack i kyrkan och snoret bara forsade så kunde snyta mig hur mycket som helst..August satt och höll för öronen och gubben bredvid mig tittade snett på mig.. :/ men ändå känner jag mig myyycket piggare än igår..feberfri idag jue :)

Amanda är hos kompis och August travar av och an här hemma..nöter nog ut golvet snart...väntar på att en kompis ska ringa honom...och "barn och vänta" ni vet ;P

Funderar på om jag ska börja på en bok eller inte...har två halvlästa här som jag någon gång borde avsluta..men vet inte om dem är bra nog för att locka mitt intresse för tillfället...ja vi får väl se någon gång hur jag gör...nu ska jag iaf dammsuga av lite :P











Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag måste oxå se till att få traditioner med mina brudar. Hälsa kidsen. Kram

2010-06-11 @ 15:56:32
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv; Det är mys med traditioner :) Hälsa du oxå!! Kraaam!!

2010-06-11 @ 16:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0