Försöker min kropp säga mig nåt?...

Mitt huvud är inte riktigt som det ska vara....åkte på en migränattack igår så det heter duga....med kräkningar och diverse andra tillhörande mysigheter...dagen har mest spenderats i sängen då det känns som att jag varit rejält bakis idag...

Har varit mycket krämpor på sistonde...eller kanske inte bara på sistonde...dem kommer stötvis liksom...and i don´t like it!!

Skulle sååå gärna vilja få rejäl massage nu..känner att min kropp behöver det...att få slappna av och få bort en massa spänningar...undrar om jag skulle ta och försöka ringa i morgon o se om någon har någon tid till övers för mig...men dagen innan midsommarafton liksom...hur lätt kan det vara då att få en snabb tid??? :( fan kom o ge mig massage någon!!! :P

Nä ska dra täcket över mig igen och hoppas på att få en skön natt med många timmars sömn..känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt faktiskt...men näpp det går ju ej..

Sussa sött med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0