En dag i skolan

Var med August i skolan idag...tog lite foton..mest när han hade syslöjd så jag kan visa och påminna honom senare när han blivit lite äldre o säger att han inte kan sy eller stryka sina egna kläder.. ;P








Lite läsning blidde det oxå



Och så mötte vi Amanda ute på rasterna..ja hon verkade inte ha annat än rast tyckte jag :P




Jag fick även vara med när August klass repeterade sången dem ska framföra i kyrkan på fredag...aaahh jag blir så rörd av sånt...i kyrkan kommer jag få sitta o bita mig hårt i läppen ;) dessutom så är Amanda uttagen från sin klass att bära Sverige-flaggan framför August klass när dem trippar in i kyrkan och kommer stå där framme med dem medans dem sjunger och prästen babblar...aaahhh en dubbelt rörd mamma kommer det bli... ;) fånigt att man är så blödig.. =) haha

Idag var dagen S.B...dagen då vi skulle lämna Slutgiltigt Besked till August fröknar ang hur vi vill att August ska göra nästkommande år...och ja han kommer att hoppa på ett bonusår så han blir kvar i den 1-3:a som han är idag medans hans jämnåriga kamrater hoppar vidare upp till 4:an. På så sätt så kommer han få fortsätta att jobba och lära i "sin egen takt" och behöver inte känna sig stressad för att han inte hinner med det han ska och hamna ännu mer efter. Jag hoppas och tror att det kommer bli bra för honom. Ett modigt beslut av honom tycker jag. (Var ju trots han som hade sista ordet) =)



Kommentarer
Postat av: Therese

Då kan vi böla tillsammans för jag är likadan :S

Tycker du tog ett bra beslut och det är ju kanon att August är positiv till det också. Det kommer bli bra ska du se ;)

2010-06-09 @ 22:28:59
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0