Det var då...

Fanns en tid då man varenda eviga midsommar vid den här tiden redan hade hunnit korkat upp och började bli lite smått berusad och det slutade med att man var lika kanon som resten av omgivningen...det var då man slog upp ett tält eller sov på något annat obekvämt sätt...det var ju inte så noga med sånt då..huvudsaken man fick festa till ordentligt.. :P Men det var då det..för en si så där 13 år sen var sist jag var ordentligt berusad en midsommar...idag skulle jag typ aldrig ens lägga mig i ett tält...huuuaa..hahahaha..men fan va kul man hade, det går det ju inte att sticka under stol med.. :D

Numera firas mina midsomrar alltid med barnen...dvs det blir relativt alkoholfritt..och det känns skönt när man vaknar upp på midsommardagen :)

TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0