Andra semesterdagen

Blev inte lika lång sovmorgon idag som jag hade igår ;) Hade tid för cellprovtagning...alltid lika kul..:S Tog faktiskt cykeln dit..är riktigt stolt över mig själv som tar cykeln med automatik numera o låter gamla bettan stå kvar o vila lite :P

Har absolut inte gjort någonting idag...Amanda fick en ny säng idag av sin far så den har jag mekat ihop..ja det var väl typ det jag har åstadkommit idag...o rensat äckelfisk (men god blev den :P) o tittat på när Amanda hade fotbollsträning...och nu ligger jag i sängen sen en timme tillbaka..känner mig nästan febrig...ont i huvudet, halsen o täppt i näsan...hoppas jag är piggare i morgon för då har jag lovat att vara med August i skolan....undrar vad jag blir bjuden på för lunch då.. :P

Nä nu ska jag killa August på ryggen så han somnar =)

Kram o Godnatt!!

nähämennejsan nu ska här ändras bloggutseende säger man...så jag fortsätter vara uppe ett tag till :P


Kommentarer
Postat av: Therese

Aaaaaaa fin blogg ;)

2010-06-09 @ 08:28:01
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Therese

Å vilken fin bloggheader! Kramis

2010-06-09 @ 14:20:02
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0