Sicken lördagkväll...

Klarar inte av den här värmen längre alltså...skulle jag va frisk skulle jag inte säga ett ord om det..men jag är täppt i luftrören o det är som att andas med sugrör när det är varmluft....

Tog mig till apoteket för att hämta medicinen idag..tror det blev en aning överansträngning..har mestadels sovit bort dagen efter det....halsen gör ont och huvudet likaså..har för första gången den här veckan bytt ut sängen mot nåt annat, soffan fick det bli ikväll...för det är speedway på tv just nu och det vill jag ju se....jag ligger dock mest och blundar och lyssnar på vad dem säger...

Tror jag ska peta i mig alvedon igen nu..ha en bra lördag!! Shit va dagvild jag varit dessa dagar...måndag, torsdag, tisdag, fredag..ingen koll alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0