Fet finnig o ful ;P

God morgon öhm eftermiddag menar jag...har sovit så himla djupt i natt men ändå jätteoroligt....har vaknat flera gånger o undrat vart jag var någonstans..Avesta eller Västerås?? en aning undermedveten stress kanske.. :/

Håller på att fixa till oss för färd mot Strängnäs..blir hockeymatch till August stora glädje.. =)

Usch jag har ingenting alls att skriva om känner jag...kan dock avslöja att en stor jäkla finne precis blossade upp på min kind...kan det månne va alla de chokladkakor som jag bakade igår som jag även typ redan har ätit upp..mohahaha..det skulle bli en massa småkakor...MEN dem rann ut på plåten så det blev en hel stooor kaka..men jävlar vad gott det var!! ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0